Wat zijn de verzendkosten?
-De verzendkosten bedragen € 7,25 per bestelling.
-Voor cliënten van Vrouw&klinieken is verzending vanaf € 75,00 gratis.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met PostNL. Bestellingen worden als pakket verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Na aflevering van het pakket aan het postbedrijf hebben wij geen invloed meer op de bezorgtijd.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan jouw bestelling snel te bezorgen. Voorradige artikelen zijn direct leverbaar en worden verzonden op maandag, woensdag en vrijdag. Bestellingen moeten voor 12.00 uur gedaan zijn om diezelfde dag nog verzonden te worden. Voor artikelen die niet op voorraad zijn is de levertijd maximaal een week.
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Je ontvangt geen track&trace code. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact op met onze klantenservice via info@menomanager.nl
Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Jazeker! Tijdens het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven.
Levering via PostNL
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal aflevering plaatsvinden op de werkdagen tussen 9:00 en 18:00. Vanaf het moment dat het pakketje wordt overgedragen aan PostNL, heeft Menomanager geen invloed meer op het moment van bezorgen.
Help! Ik heb mijn pakketje gemist, wat nu?
Over het algemeen zal een nieuwe poging voor aflevering plaatsvinden volgens de geldende norm bij Post-NL.
Het kan gebeuren dat u voor langere tijd niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen. Als alle bezorgpogingen vanuit PostNL mislukken, zal het pakketje nog een week in een depot vastgehouden worden. Hierna wordt het pakketje teruggezonden naar de afzender (Menomanager). Menomanager is niet aansprakelijk voor het zoek raken of beschadigen van pakketjes tijdens dit proces.
Artikelen retourneren
Je kunt een bij Menomanager.nl gekocht ongeopend product binnen twee weken na aankoop retourneren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@menomanager.nl. Je hoeft geen reden van retournering op te geven.
Verkeerde product ontvangen, wat nu?
Menomanager is niet aansprakelijk voor verkeerd bestelde producten. Een artikel kan retour gestuurd worden op eigen kosten of worden afgeleverd bij Vrouw&klinieken in Lelystad.
Ik heb het artikel al geopend, kan ik dit nog retourneren?
Nee, geopende artikelen kunnen wij niet terug nemen omdat wij deze niet meer kunnen verkopen.
Wij willen u vragen om altijd contact met ons op te nemen als u vragen heeft!